Subject: RE: Riigitee 52, km 25,1-36,9 liiklusskeem
From: "Orula Ain" <[email-masked]>
To: "Taavi Umal" <[email-masked]>, "Alard Tallo" <[email-masked]>
Cc: "Ott Joala" <[email-masked]>,Müür Karl-Martin <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 11:48:50 +0200

Tere

Vastavalt telefonikõnele TRAM-i projektijuhi Ott Joalaga edastame teile
projekti koosseisus oleva TRAM-i kooskõlastuse, kus on info vajalike
IKÕ-de kohta.

Manuses kooskõlastus ja taotlus.

Palun väljastada liiklusvälise tegevuseluba.
Garantiikirja saadame esimesel võimalusel.

Meeldivat koostööd, ette tänades

Lugupidamisega

Ain Orula

Grupijuht

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4, Sauga

85008 Pärnu

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 588 48 004

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Taavi Umal <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 27, 2024 2:43 PM
To: Orula Ain <[email-masked]>; Alard Tallo
<[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 52, km 25,1-36,9 liiklusskeem

Tere

Palun täita see taotlus:

https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-02/taotlu
s.docx

Mis seis on riigimaa maa kasutusõiguse lepingu sõlmimisega ja
garantiikirjaga?

2. Tehnovõrgu omanik peab esitama Transpordiametile garantiikirja
kehtivusajaga 5 aastat, milles kirja väljastaja tagab ehitustööde tõttu
teele ja riigitee maale tekkinud võimalike kahjustuste likvideerimise oma
kuludega.

3. Tehnovõrgu omanik peab koostama IKÕ plaanid peale asjaõiguslepingute
sõlmimist Transpordiameti ja erakinnistuomanike vahel.

4. Tehnovõrgu omanikul sõlmida Transpordiametiga leping riigitee
maaüksusele kasutusõiguse saamiseks. Kasutusõiguse ala kohta luua
ruumikuju Maakatastri piiratud asjaõiguste infosüsteemi (PARI) kaudu
aadressil https://pari.kataster.ee ning esitada taotluses ruumikuju tunnus
PARI ID number koos aktiivse jagamislingiga. Taotlus tuleb esitada
Transpordiametile aadressil ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ). Lepingu taotluse vorm asub
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>  – Teehoid ja
liikluskorraldus – Tee-ehituse juhendid – Riigimaade kasutus – tehnovõrgud
– Taotlus teemaale tehnovõrgu ja -rajatise ehitamiseks ja talumiseks
vajaliku isikliku kasutusõiguse seadmise lepingu sõlmimiseks. Sõlmitud
leping on aluseks liiklusvälise tegevuse loa väljastamiseks.

Lugupidamisega

Taavi Umal

Korrashoiu projektijuht

Teehoiuteenistuse Lääne osakond

53822178

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Pargi 3a / 71020 Viljandi / Transpordiamet

From: Orula Ain <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 27, 2024 2:21 PM
To: Alard Tallo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Taavi Umal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 52, km 25,1-36,9 liiklusskeem

Tere.

Saadan taotluse manuses.

Ette tänades, meeldivat koostööd.

Lugupidamisega

Ain Orula

Grupijuht

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4, Sauga

85008 Pärnu

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 588 48 004

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Alard Tallo <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 27, 2024 1:34 PM
To: Raiko Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Orula Ain <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Taavi Umal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 52, km 25,1-36,9 liiklusskeem

Tere,

Liikluskorraldus on kooskõlastatud.

Tööde teostamiseks peate täiendavalt võtma liiklusvälise tegevuse loa.

Lugupidamisega,

Alard Tallo
Liikluskorraldaja

Teehoiuteenistuse Lääne osakond
+372 504 9304

Transpordiamet / Pargi 3a / 71020 Viljandi

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Raiko Lauri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 27, 2024 10:57 AM
To: Alard Tallo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Orula Ain <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 52, km 25,1-36,9 liiklusskeem

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Riigitee 52, km 25,1-36,9 liiklusskeemi.

Tüüpskeemidel on näidatud erinevaid olukordi kust külgnevad teed tulevad
ning kui juba on külgnev tee töötsooni piirkonnas, samuti on ära näidatud
ka teede ületused.

Lugupidamisega / Best regards
Raiko Lauri | Projektijuht

Mobiil: +372 51 908 100
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.ramudden.ee <http://www.ramudden.ee>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Turu 34a | 50 104 Tartu
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.